keskiviikko 13. syyskuuta 2017

Hurricanes & sleepovers

Oon viettänyt nyt puoli päivää mun huoneessa, katsellen vanhoja salkkarit jaksoja, jotka btw on ihan kultaa. 
Hurrikaani Irma päätti muuttaa mun alkuviikon suunnitelmat: Meidän kouluun ei olla saatu vielä sähköjä takaisin, joten koulu on peruttu. Tänään on jo kolmas päivä ja pakko sanoa, alkaa olemaan vähän tylsää.

Anyway, ajattelinkin nyt tylsyyttäni kertoa mun edellisestä viikonlopusta:

Tehtiin tyttöjen kanssa 'ruotsalaisia' lihapullia, ennen peliä!
Patriotism: "Love that people feel for their country"

Viime perjantaina, meillä oli koulussa taas teemapäivä. Teemana toimi tällä kertaa 'patriotism', eli isänmaallisuus. Tarkoituksena olikin siis pukeutua mahdollisimman 'jenkisti'. USA olikin todella hyvin edustettuna koko päivän. Kaikkialla oli sinistä, punaista ja valkoista ja varmaankin jokaisella oli USA:n lippu.

Minä päätin kuitenkin pukeutua toisin:

Päätin pukeutua heidän väreihinsä, mutta edustaa omaa kotimaatani, kietomalla ympärilleni Suomen lipun. Se toimi tavallaan viittana!

Kaverini, Catherine! <3

Kannoin kotimaani lippua ylpeänä koko päivän, vaikka pelkäsinkin aluksi muiden ihmisten reaktiota. Kaikki kuitenkin rakastivat ideaani ja sain sen johdosta paljon huomiota.

Kaverini Emmie! <3
Kuten sanoin, kouluni on todella iso. Oppilaita koulussa on todella paljon ja vain murto-osa heistä tietää, että olen vaihto-oppilas. Perjantaina kuitenkin tapasin todella monta uutta ihmistä ja mulla oli todella hauskaa.


Meidän squad!

Samana päivänä koin mun ensimmäisen 'Pep Rallyn', joka oli aivan mahtava! Meno oli kyllä sen verran äänekästä, että seuraavilla tunneilla en kuullut oikein mitään. Mulla oli kuitenkin niin hauskaa, että se ei haitannut.





Illalla oli myös jenkkifutis peli, jonka meidän koulun Tigers voitti. Pelin jälkeen menin kaverilleni yöksi, muutaman muun tytön kanssa. My first ever sleepover in US!


Mulla oli todella kiva viikonloppu ja oon edelleen haipeissa kaikesta, mitä tapahtui. Toivon mukaan, tällaisia viikonloppuja tulisi vielä monta kappaletta!

Kavereita oon saanut enemmän kuin olisin uskonutkaan. Toivoisin, että mulla olisi kuvia heistä, jotta voisin laittaa ne tänne..
Rowan, olet hyvä tyyppi ja meidän täytyy pitää Star Wars maratoni, joku päivä! xx



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti